مشعل المپیک و جامعه صهیونی مخفی پشت پرده 2
 
آنتی صهیون אנטי ציון
26 / 8 / 1390برچسب:المپیک, :: 5:46 ::  نويسنده : סאגדה       
 

 احتمالا مشهورترین مشعل دار جهان یعنی مجسمۀ آزادی را "فراماسونهای معبد گراند اورینت در فرانسه" به ایالات متحده اهدا کردند .

 مجسمه ی یک دست که مشعل را نگه داشته بر روی هرم و برفراز " کتابخانه ی مرکزی لس آنجلس" نصب شده است.
 
افسانۀ پرومیتوس از بسیاری جهات به افسانه ی لوسیفر (شیطان) شباهت دارد .
نامی که در لاتین به معنای "مشعل دار" یا "روشنی بخش" است .
زیرا او با نزول خوداز بهشت به زمین ٬ نور آگاهی و دانش را نیز بهمراه آورد و بهمین جهت در آموزه های سری از او بعنوان " آورنده ی روشنی ستاره صبح " که همان عقل گرایی و روشنگریست ٬ شناخته می شود.
 

ازآنجاکه مشعل روشنگری نمایانگر نخبگان است ، آیا حضور آن به طور آشکار در مراسم افتتاحیه ی عظیم ترین رویداد ورزشی جهان عجیب است؟

المپیک ها

اولین جایگذاری مشعل المپیک

 اولین جایگذاری مشعل المپیک در سال 1936 در برلین ودر زمان رژیم نازی برگزار شد . علیرغم این حقیقت که هیتلر سازمان های فراماسونری را از آلمان اخراج نمود (در ظاهر او آنها را خدمتگزار یهودیان می دانست) اما رژیم او از این جوامع مخفی الهام میگرفت و به سمت عقاید آنان گرایش داشت! او برای نمادگرایی وتاسیس جوامع مخفی ارزش بسیاری قائل بود . هرمن روشنینگ در کتاب "از زبان هیتلر" آورده است :
 

"همۀ آن به اصطلاح پلیدی ها ، اسکلت ها وسرهای مردگان ، تابوت ها و اسرار ، همه فقط بدرد ترساندن کودکان می خورند . اما تنها یک موضوع خطرناک وجود دارد که من ازآنهاالگو برداری می کنم . آنها در خود نوعی اصالت و نجابت مقدس دارند . آنها یک خط مشی سری را برای خود ایجاد کرده اند که نه تنها بخوبی اجرا شده ، بلکه این رویکرد از طریق نمادها واسرار به مرحله ی ظهور درامده است . سلسله مراتب سازمانی و آئینهای نمادین ورود به تشکیلات که می توان گفت بدون تکیه بر نیروی فکر وتنها از طریق کار بر روی تصور وجادوگری ونمادهای یک آیین عمل می کنند . همه ی این موضوعات دارای عنصری خطرناک می باشند٬ عنصری که من به آن غلبه کرده ام . آیا شما نمیدانید که حزب ما باید آن ویژگی را داشته باشد...؟ نظم ، که باید وجودداشته باشد - نظم و سلسله مراتب روحانیت سکولار وضددینی ... ما یا فراماسون ها یا کلیسا - . تنها یک نفر پیروز این میدان است ونه بیشتر... ما قویترین هستیم و دو گروه دیگر را شکست خواهیم داد . حزب نازی به شدت تحت تاثیر عرفان وتصوف آلمانی قرار داشت . چند عضو این حزب بخشی از جامعه نروژ بودند . یک جامعه ی مخفی که در مونیخ تاسیس شده بود . برخلاف تفاوت های ظاهری با دیگر جوامع مخفی مانند فراماسونری ، در نهایت تمامی آموزه های درونی این جوامع یکسان هستند."

 

 

از آنجایی که تفکرات سری یکسانند ، جایگزاری مشعل بخشی از سنت المپیک شد . بنابراین هر دو سال یکبار تمام کشورها گردهم می آیند و دست به دست شدن مشعل پرومیتوس را جشن می گیرند . مشعلی که تنها باید به وسیله ی منبع اصلی یعنی خورشید -همان نماد الوهیت- روشن گردد . اکثر مردمی که دراین مراسم شرکت دارند ازجمله کسانی که مشعل را حمل می کنند از مفهوم سری این رویداد آگاهی ندارند ، بنابراین حمل این مشعل به عنوان یک مثال برجسته از مناسک وفلسفه ی نخبگان است که توسط انبوه مردم متحیر و ناآگاه جشن گرفته می شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

זה בלוג לאסוף חומרים על זרמי היהדות צמחו בהיסטוריה האנושית
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک:منو با اسم آنتی صهیون و آدرس anti.zion.LXB.ir لینک کنین بعد مشخصات لینک خودتون رو اینجا بنویسین .

در صورت لینک کردن من خودکار لینک میشین 





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 103975
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1